Vandaag geopend van 09:00 t/m 18:00
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Corona: Veel gestelde vragen

Corona: Veel gestelde vragen
  • Is het tuincentrum nog geopend?
    We volgen hier vooralsnog het advies van de Nederlandse overheid en het RIVM. Op dit moment is ons tuincentrum gewoon geopend.
     
  • Is het tuincafé en La Piazza nog geopend?
    Onze horeca is dicht. Koffie to go, wafels en ijsjes zijn verkrijgbaar om af te halen in onze entree. Een aantal producten zoals een Leurs ontbijt/lunch boxsalade kip piri piri of club sandwich zijn te bestellen voor bezorging of afhalen. Wij kunnen de producten vanaf 10:30 uur leveren. Bestel vóór 15:00 uur en je hebt het nog dezelfde dag in huis! Uiteraard kun je het ook veilig en snel ophalen bij ons tuincentrum. Vindt hier de producten.
     
  • Hebben jullie een deurbeleid?
    Om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te waarborgen, hebben wij de volgende regels:
    • Maak gebruik van een winkelwagen. Per winkelwagen, zijn maximaal 2 personen toegestaan
    • Zo creëer je zelf al makkelijk 1,5 meter afstand.
    • Doe je inkopen of het afhalen van je inkopen zoveel mogelijk alleen.
    • We willen je vriendelijk verzoeken, zoveel mogelijk zonder kinderen te komen.
    • Heb je geen andere optie? Plaats ze indien mogelijk in de winkelwagen.
    • Betaal indien mogelijk met pin.
    • Blijf vriendelijk en let goed op elkaar.
       
  • Kan ik met een cadeaubon betalen?
    U kunt op dit moment alleen in het tuincentrum zelf met cadeaubonnen betalen. Wij nemen nog steeds dezelfde cadeaubonnen aan. Bij de buitenverkoop is het inleveren van een cadeaubon helaas niet mogelijk.
     
  • Mogen huisdieren nog mee naar binnen?
    Op dit moment vragen wij je vriendelijk, doch dringend om zonder huisdieren je spullen op te komen halen.
     
  • Hebben jullie maatregelen getroffen om het winkelen veiliger te maken?
    De winkelwagens worden na elk gebruik schoongemaakt. Wij hebben plastic schermen geplaatst bij alle kassa’s en markeringen op de vloer aangebracht om de gepaste afstand van 1,5 meter te kunnen bewaren. Op onze toiletten is desinfecterende zeep beschikbaar. Overige maatregelen staan in ons deurbeleid.
     
  • Is het mogelijk om eten te laten bezorgen of zelf af te halen?
    Een aantal producten zijn te bestellen voor bezorging of afhalen. Wij kunnen de producten vanaf 10:30 uur leveren. Bestel vóór 15:00 uur en je hebt het nog dezelfde dag in huis! Uiteraard kun je het ook veilig en snel ophalen bij ons tuincentrum. Vindt hier de producten.
     
  • Hoe krijg ik het snelste antwoord op mijn vragen?
    Maak gebruik van onze nieuwe chatfunctie op de website. Dagelijks zijn wij hierop bereikbaar van 09:00 tot 21:00. Je chat live met een van onze medewerkers die jou zo snel mogelijk antwoord geven op al je vragen! Daarnaast kun je mailen naar klantenservice@leurs.nl of bellen met 077-3216000.
     
  • Kunnen we nog producten bestellen?
    Heb je een vraag of ben je op zoek naar iets? Neem dan telefonisch contact met ons op via 077-3216000. Wij willen proberen om iedere klant ondanks de situatie, te helpen en een geluksmomentje te bezorgen. We zitten met een heel team mensen voor je klaar en helpen je direct. We kunnen met je live middels videobellen zodat je toch gezellig met ons kunt winkelen.
     
  • Hebben jullie ook een webshop?
    Diverse artikelen zijn al online te bestellen. De komende tijd zullen steeds meer artikelen online te bestellen zijn. Kijk op www.leurs.nl voor het online aanbod. Staan jouw gewenste artikelen er niet bij? Bel ons! Middels video bellen lopen we live een rondje door de winkel en we bezorgen het zo snel mogelijk.. Als je in de buurt woont in Nederland of Duitsland (in een straal van 10 kilometer), kan het soms al dezelfde dag.
     
  • Verkopen jullie nog planten en bloemen?
    Wij zorgen met ons team dat alle planten en bloemen hun dagelijkse verzorging krijgen. Het is daarom nog mogelijk om planten en bloemen te kopen.
     
  • Maken en bezorgen jullie nog rouwboeketten?
    Wij maken en bezorgen nog rouwboeketten of stukken. Neem contact met ons op via 077-3216000 en wij maken een passend boeket of stuk op maat, zoals je van ons gewend bent.
     
  • Ik wil graag zelf mijn bloemen of plant uitzoeken, kan dit?
    We zijn geopend dus je kunt bij ons in de winkel de planten en bloemen op gepaste afstand uitzoeken. Het is ook mogelijk om vrijblijvend met ons te videobellen, zodat we samen met jou door onze winkel heen kunnen lopen om jouw gewenste artikelen te vinden. Zo kun je zelf bepalen welke plant of boeket je in huis haalt. Wij zorgen voor jouw geluksmomentje. Wil je hiermee geholpen worden? Neem contact met ons op via 077-3216000.
     
  • Hebben jullie nog BP Gasflessen?
    Ja, deze hebben wij nog. Neem contact met ons op via klantenservice@leurs.nl of telefonisch 077-3216000.
     
  • Bezorgen jullie nog?
    Op dit moment bezorgen wij in Nederland en Duitsland. Als je in de buurt woont, springen we zelfs direct in de auto om je bestelling te bezorgen. Kijk op onze webshop of bel ons vrijblijvend op 077 3216000.
     
  • Kan ik betalen bij de bezorger en is dit veilig?
    Wij volgen de RIVM richtlijnen en bezorgen daarom met gepaste afstand. Onze bezorgers plaatsen de bestelling voor je deur en laten weten dat zij er zijn. Als je nog moet betalen, ligt hier ook ons pin apparaat met het te betalen bedrag bij. Onze bezorger zal op een afstand van 1,5 meter wachten tot je weer binnen bent en daarna het pinapparaat weer terug nemen. De pinapparaten worden schoon gemaakt na elke betaling.
     
  • Ik betaal liever vooraf, kan dat ook?
    Indien je het op dit moment niet prettig vindt om bij bezorging of afhaling per pin te betalen, is het ook mogelijk om dit vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per mail ontvangt. Je dient hiervoor wel naam, adres en e-mailadres door te geven.
     
  • Kan ik bestellingen afhalen?
    Wij volgen de RIVM richtlijnen. Voor nu kun je jouw bestelling gewoon afhalen bij onze expeditie op de parkeerplaats links, bij de grote gele poort. Daar bel je aan. Als je nog moet betalen, kan dit uitsluitend met pin. Onze collega zorgt voor een gepaste afstand van 1,5 meter.
     
  • Helpen jullie tijdens het afhalen met het inladen van goederen?
    Helaas is bij het inladen van goederen niet gewaarborgd dat onze medewerkers de voorgeschreven afstand van 1,5 meter kunnen bewaren. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om dit samen te doen. Zorg dus zelf voor versterking als je weet dat je grote of zware producten koopt.
     
  • Wordt mijn bestelling nog geleverd op de afgesproken datum?
    Vooralsnog verwachten wij geen vertragingen. Mochten wij toch niet tijdig kunnen leveren, wordt er persoonlijk contact opgenomen.
     
  • Kan ik nog graszoden bestellen?
    Ja dit is mogelijk. Je kunt dit makkelijk via onze webshop bestellen of neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@leurs.nl of telefonisch 077-3216000.