Vandaag geopend van 09:00 t/m 21:00
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Meest gestelde vragen

Kerstshow 2021

Vanaf donderdag 30 september 2021 t/m 9 januari 2022 openen wij de deuren van onze kerstshow! De openingstijden van onze kerstshow zijn hetzelfde als de algemene openingstijden van onze winkel. 

Alle informatie over de kerstshow vind je hier.

 

Kerstmisartikelen online

Neem ook online een kijkje tussen de vele kerstartikelen!

 

Activiteiten Kerstmis 2021

Alle activiteiten rondom Kerstmis zijn terug te vinden onder het kopje activiteiten boven in het menu. 

 

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag      9.00 - 21.00 uur
Zaterdag 9.00 - 18.00 uur
Zondag 9.30 - 18.00 uur
   

 

Tuincafé en La Piazza

Ons gezellige Tuincafé met indoor speelparadijs en mediterrane La Piazza zijn geopend! 

  • Openingstijden Tuincafé vind je hier
  • Openingstijden La Piazza vind je hier

Wil je een plekje reserveren? Hier kun je online reserveren (reserveren voor een high tea kan alleen in het Tuincafé). 

 

Vanaf zaterdag 25 september mogen horeca gelegenheden alleen betreden worden met een geldig vaccinatiebewijs of negatieve test. Dit geldt voor iedereen vanaf 13 jaar. Wij vragen onze gasten hiermee rekening te houden. Wij wijzen je middels duidelijke borden op deze nieuwe maatregel van de overheid. 

 

Bestellingen afhalen

Wil je een bestelling plaatsen? Je bestelt eenvoudig via onze webshop of door te bellen naar 077-3216000 of een email te sturen naar klantenservice@leurs.nl. Het is mogelijk om alle artikelen op bestelling dagelijks bij het magazijn van onze winkel af te halen. Bestellingen kunnen dezelfde dag nog afgehaald worden of op een andere gekozen datum en tijd.

 

  1. Bestel je producten eenvoudig via onze webshop en selecteer daarbij een datum en het tijdvak waarin je de bestelling wilt komen afhalen. Je kunt de bestelling dezelfde dag nog afhalen of op een andere datum met gekozen tijdstip.
  2. Kom je je bestelling op de gekozen datum en tijdstip afhalen. Wij zorgen dat je bestelling gereed staat.
  3. Meld je bij het magazijn aan de zijkant van onze winkel. Houd daarbij de orderbevestiging (op je telefoon of een print) gereed.

 

Wij zorgen dat alles klaarstaat in het door jou gekozen tijdvak. Natuurlijk blijven wij hierin nauwlettend de richtlijnen opvolgen!

 

Bezorgen jullie bestellingen?

Bestellingen boven de € 50 worden gratis bij je thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de € 50 betaal je in Nederland € 4,99 aan bezorgkosten en € 12,99 in Duitsland. Voor o.a. planten, graszoden, tuinmeubelen, barbecues, zwembaden en boeketten gelden andere bezorgkosten. Ons assortiment groen bezorgen wij alleen in ons eigen bezorggebied met onze eigen bezorgservice.

Ga voor alle bezorgkosten- en gebieden naar bezorgkosten

 

Ik heb een ontbijtje of high tea besteld. Waar kan ik die afhalen?

Het ontbijt of de high tea kun je twee dagen na het plaatsen van de bestelling afhalen bij het Tuincafé. In de notitie bij het bestellen is het mogelijk om aan te geven hoe laat je het ontbijtje of high tea wil komen ophalen. Onze medewerkers zullen je vanuit daar verder helpen.

Ontbijt kun je afhalen vanaf 9.00 tot 16.00 uur (op zondag van 10.00 tot 16.00 uur) en high tea vanaf 11.00 tot 16.00 uur (ook op zondag).

 

Hoe werkt het afhalen en bezorgen van bloemen?

Afhalen bloemen

Bij onze bloemenafdeling staan onze medewerkers dagelijks voor je klaar om een mooi boeket bloemen te maken. 

 

Bezorgen bloemen

Natuurlijk bezorgen wij bloemen ook bij jou thuis. Boeketten bezorgen wij met onze eigen bezorgservice in de regio Venlo (Venlo, Blerick, Steyl, Tegelen, Belfeld, Arcen, Lomm en Velden). Bestel je vandaag voor 13.00 uur? Dan ontvang jij jouw bloemen vandaag nog in huis. Het bezorgen van boeketten binnen de regio Venlo is € 4,99. 

Woon je niet in regio Venlo? Dan kun je evengoed een boeket bloemen bestellen via onze webshop en dat bezorgen wij via Fleurop. De verzendkosten voor het bezorgen van boeketten buiten regio Venlo zijn € 6,95.

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.

 

Is betalen met cadeaukaart mogelijk?

Bij online betalingen nemen wij momenteel alleen online cadeaukaarten aan. Betaal je bij onze winkel? Dan kun je betalen met cadeaukaarten die wij altijd accepteren. Voor meer informatie ga naar 'welke cadeaukaarten accepteert Leurs'.

 

Is full service bezorging nog mogelijk?

Het is nog mogelijk om onze full service bezorging aan te vragen bij meubels, parasols en barbecues. Met onze full service bezorging leveren wij de bestelde artikelen bij je thuis. Daar pakken we de artikelen voor je uit, monteren we ze en nemen we het verpakkingsmateriaal mee terug. Zo kun jij zorgeloos van je bestelde artikelen genieten, zonder er iets voor te doen!

Onze full service bezorging ontvang je voor € 99 (excl. verzendkosten). Wij bezorgen momenteel met full service alleen in ons eigen bezorggebied. Staat jouw postcode er niet bij? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen en kijken naar alle mogelijkheden.

Om de veiligheid van jou en onze medewerkers te waarborgen hebben we enkele regels opgesteld. Op deze manier hopen wij onze full service bezorging voor iedereen zo veilig mogelijk te maken.

 

  • Tijdens de full service bezorging draagt iedereen een mondkapje. Dat houdt in dat gedurende het leveren, monteren en opruimen zowel de personen thuis als onze medewerkers een mondkapje dragen.
  • De personen in huis zorgen voor een vrije doorgang voor onze medewerkers. Daarmee hoeven onze medewerkers geen deuren, deurklinken en/of deurknoppen tijdens de full service bezorging aan te raken.
  • Tijdens onze full service bezorging waarborgt iedereen een afstand van 1.5 meter van elkaar.

 

De full service bezorging is in onze winkel aan te vragen bij de aankoop van meubels, parasols en barbecues. Wil je de full service bezorging aanvragen bij een online aankoop? Neem dan even contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@leurs.nl. Zij kijken of een full service bezorging mogelijk is en helpen je vanuit daar verder.

 

Hoe krijg ik het snelste antwoord op mijn vragen?

Maak daarvoor gebruik van onze chatfunctie op de website. Daar chat je live met een van onze medewerkers die jou zo snel mogelijk antwoord geven op al je vragen. Natuurlijk kun je ons ook bellen voor al je vragen. Wij zijn dagelijks tijdens openingstijden telefonisch bereikbaar op 077-3216000. Daarnaast kun je een email sturen  naar klantenservice@leurs.nl.