Vandaag geopend van 09:00 t/m 20:00
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Meest gestelde vragen

 

Winkelen op afspraak

Kom gezellig bij ons winkelen op afspraak! Je reserveert hier eenvoudig je winkelbezoek. Selecteer een datum met tijdvak en vul daarna jouw persoonlijke gegevens in. Je ontvangt het ticket per email. Het ticket is geldig voor één persoon of één huishouden.

Voor bloemen, voorjaarsbloeiers en horeca to go ben je altijd welkom en heb je geen ticket nodig.

 

Het ticket is geldig voor maximaal 60 minuten winkelplezier! We willen je vragen om wel daadwerkelijk naar de afspraak toe te komen. Ben je verhinderd of heb je klachten? Neem dan even contact met onze klantenservice op via 077-3216000 of klantenservice@leurs.nl. Zij kunnen het ticket voor je annuleren en eventueel helpen met het aanmaken van een nieuwe reservering. Zo zorgen we er samen voor dat iedereen de kans krijgt om veilig naar onze winkel toe te komen.

 

Bestel hier eenvoudig je ticket en kom gezellig winkelen op afspraak!

 

Wat kan ik zonder bestelling afhalen?

Zonder bestelling is het mogelijk om bloemen, voorjaarsbloeiers en horeca to go bij ons af te halen.

 

  • Maandag t/m vrijdag          -        9.00 - 20.00 uur 
  • Zaterdag                               -        8.00 – 18.00 uur (vanaf 9.00 uur horeca to go)
  • Zondag                                 -        9.30 – 18.00 uur

 

Kan ik bestellingen afhalen? 

Het is mogelijk om alle artikelen op bestelling dagelijks bij de hoofdingang van onze winkel af te halen. Bestellingen kunnen dezelfde dag nog afgehaald worden of op een andere datum met gekozen tijdstip.

 

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zondag van 9.30 tot 18.00 uur. 

 

Hoe werkt het bestellen op de webshop?

Bestellingen mag je afhalen in onze winkel. Hieronder leggen we je uit hoe het bestellen en afhalen van bestellingen precies werkt:

 

  1. Bestel eenvoudig via onze webshop en selecteer daarbij een afhaaldatum en het tijdvak waarin je de bestelling komt afhalen. Je kunt de bestelling dezelfde dag nog afhalen of op een andere datum met gekozen tijdstip.
  2. Wij willen jou verzoeken de bestelling binnen het gekozen tijdvak af te halen.
  3. Het afhalen van bestellingen doe je bij voorkeur alleen.
  4. Je meldt je bij de hoofdingang van Tuincentrum Leurs om de bestelling af te halen. Houd daarbij de orderbevestiging (op je telefoon of een print) gereed. Wij zorgen dat je bestelling gereed staat.

 

Onze medewerkers helpen je graag verder en zorgen voor verdere informatie over het afhalen van jouw bestelling. Wij zorgen dat alles klaarstaat in het door jou gekozen tijdvak. Zo kun jij eenvoudig en snel jouw bestelling bij ons afhalen. Natuurlijk blijven wij hierin nauwlettend de richtlijnen opvolgen!

 

Liever telefonisch bestellen?

Dat kan uiteraard ook! Je kunt ons telefonisch bereiken via 077-3216000 of door een email te sturen naar klantenservice@leurs.nl.

 

Is het tuincentrum nog geopend? 

Op dit moment is ons tuincentrum geopend voor winkelen op afspraak, (droog)bloemen, voorjaarsbloeiers en horeca to go. Daarnaast zijn wij geopend voor het afhalen van jouw bestelling. Artikelen kun je via onze webshop bestellen of door contact op te nemen via 077-3216000 of klantenservice@leurs.nl.

 

Kunnen we artikelen bestellen?  

Natuurlijk is het nog steeds mogelijk om artikelen online op onze webshop te bestellen. Heb je een vraag of ben je naar iets op zoek? Neem dan telefonisch contact met ons op via 077-3216000. Zo kunnen we je telefonisch of middels videobellen verder helpen. We zitten met een heel team mensen voor je klaar en helpen je direct. Wij zorgen dat jouw bestelling klaarligt in het gekozen tijdvak of bij je thuisbezorgd wordt.

 

Bezorgen jullie nog? 

Natuurlijk bezorgen wij jouw geluksmomentjes aan huis! Daarvoor zetten wij onze eigen bezorgservice en reguliere bezorgdiensten in.

Ons assortiment groen bezorgen wij alleen in ons eigen bezorggebied met onze eigen bezorgservice.

 

  • Binnen de volgende postcodes bezorgen wij ons assortiment groen en andere bestellingen zoveel mogelijk met onze eigen bezorgservice:

 

Eigen bezorggebied Nederland

  • 5600 – 5699 e.o.
  • 5700 – 5799 e.o.
  • 5800 – 5899 e.o.
  • 5900 – 5999 e.o.
  • 6000 – 6099 e.o.

 

Eigen bezorggebied Duitsland

  • PLZ 40 t/m 42
  • PLZ 44 t/m 47
  • PLZ 50 t/m 52

 

  • In alle overige gebieden bezorgen wij uiteraard ook jouw pakketje (m.u.v. assortiment groen). Daarvoor zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in. Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren daarbij de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.

 

  • In Duitsland bezorgen wij zoveel mogelijk met onze eigen bezorgservice in het eigen bezorggebied van Duitsland. Ook zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in om jouw bestelling af te leveren. Wij doen ons best je pakket zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.

 

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Algemene bezorgkosten

Bestellingen boven de € 50 worden gratis bij je thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de € 50 betaal je in Nederland € 4,99 aan bezorgkosten en € 12,99 in Duitsland. Voor planten, graszoden, tuinmeubels en boeketten gelden andere bezorgkosten. Meer informatie over bezorgkosten lees je hier.

Liever je planten zelf uitzoeken? Reserveer hier eenvoudig om op afspraak te komen winkelen.

 

Ik heb een ontbijtje of high tea besteld. Waar kan ik die afhalen?

Het ontbijt of de high tea kun je twee dagen na het plaatsen van de bestelling afhalen bij de entree van onze winkel. In de notitie bij het bestellen is het mogelijk om aan te geven hoe laat je het ontbijtje of high tea wil komen ophalen. Onze medewerkers zullen je vanuit daar verder helpen.

Ontbijt kun je afhalen vanaf 9.00 tot 16.00 uur (op zondag van 10.00 tot 16.00 uur) en high tea vanaf 11.00 tot 16.00 uur (ook op zondag).

 

Hoe werkt het afhalen en bezorgen van (droog)bloemen?

Afhalen (droog)bloemen

Bij ons bloemenverkooppunt staan onze medewerkers dagelijks voor je klaar om een mooi boeket (droog)bloemen te maken. Ons bloemenverkooppunt vind je aan de voorkant van onze winkel en is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zondag van 9.30 tot 18.00 uur.

Om (droog)bloemen af te halen is het niet nodig om vooraf een bestelling te plaatsen. Mocht je dit wel graag willen doen, dan kan dat via onze webshop of door contact op te nemen met onze klantenservice via 077-3216000 of een email te sturen naar klantenservice@leurs.nl. Onze medewerkers zullen je vanuit daar verder helpen.

 

Bezorgen bloemen

Natuurlijk bezorgen wij bloemen ook bij jou thuis. Boeketten bezorgen wij met onze eigen bezorgservice in de regio Venlo (Venlo, Blerick, Steyl, Tegelen, Belfeld, Arcen, Lomm en Velden). Bestel je vandaag voor 13.00 uur? Dan ontvang jij jouw bloemen vandaag nog in huis. Het bezorgen van boeketten binnen de regio Venlo is € 4,99. 

Woon je niet in regio Venlo? Dan kun je evengoed een boeket bloemen bestellen via onze webshop en dat bezorgen wij via Fleurop. De verzendkosten voor het bezorgen van boeketten buiten regio Venlo zijn € 6,95.

 

Bezorgen droogbloemen

Natuurlijk is het ook mogelijk om droogbloemen bij je thuis te laten bezorgen. Droogbloemen bezorgen wij met reguliere bezorgdiensten. Voor bestellingen onder de € 50 gelden onze reguliere bezorgkosten van € 4,99 en bij bestellingen boven de € 50 bezorgen wij gratis bij jou thuis. 

 

Maken en bezorgen jullie nog rouwboeketten? 

Wij maken nog steeds rouwboeketten- en stukken en zorgen dat dit bij jou thuis bezorgd wordt. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 077-3216000. We zullen een passend rouwboeket- of stuk op maat maken zoals je van ons gewend bent.

 

Ik wil graag zelf mijn planten uitzoeken, kan dat?

We begrijpen dat je zelf graag je planten wilt uitzoeken. Reserveer hier om te komen winkelen op afspraak!

Kom je liever niet naar de winkel? Natuurlijk is het mogelijk om planten te bestellen op onze webshop of door telefonisch contact met ons op te nemen via 077-3216000. Middels videobellen lopen we gezellig met je door de winkel en kun jij aanwijzen welke planten je graag wilt hebben. Wij zorgen daarna dat dit geluksmoment voor je klaarstaat om af te halen bij onze winkel of zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd wordt. Klik hier voor de bezorggebieden- en kosten voor ons assortiment groen. 

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.

 

Is betalen met cadeaubon nog mogelijk?

Bij online betalingen nemen wij momenteel alleen online cadeaubonnen aan. Betaal je bij onze winkel tijdens het afhalen? Dan kun je betalen met de Leurs Cadeaubon of Iris Cheque. 

 

Kan ik nog een huisdier kopen?

Wij verkopen op dit moment alleen nog vissen. Overige dieren hebben wij momenteel niet in onze winkel tot we weer open zijn.

 

Is full service bezorging nog mogelijk?

Het is nog mogelijk om onze full service bezorging aan te vragen bij meubels, parasols en barbecues. Met onze full service bezorging leveren wij de bestelde artikelen bij je thuis. Daar pakken we de artikelen voor je uit, monteren we ze en nemen we het verpakkingsmateriaal mee terug. Zo kun jij zorgeloos van je bestelde artikelen genieten, zonder er iets voor te doen!

Onze full service bezorging ontvang je voor 99 euro (excl. verzendkosten). Wij bezorgen momenteel met full service alleen in ons eigen bezorggebied (zie: bezorgen jullie nog?). Staat jouw postcode er niet bij? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen en kijken naar alle mogelijkheden.

Om de veiligheid van jou en onze medewerkers te waarborgen hebben we enkele regels opgesteld. Op deze manier hopen wij onze full service bezorging voor iedereen zo veilig mogelijk te maken.

 

  • Tijdens de full service bezorging draagt iedereen een mondkapje. Dat houdt in dat gedurende het leveren, monteren en opruimen zowel de personen thuis als onze medewerkers een mondkapje dragen.
  • De personen in huis zorgen voor een vrije doorgang voor onze medewerkers. Daarmee hoeven onze medewerkers geen deuren, deurklinken en/of deurknoppen tijdens de full service bezorging aan te raken.
  • Tijdens onze full service bezorging waarborgt iedereen een afstand van 1.5 meter van elkaar.

 

De full service bezorging is in onze winkel aan te vragen bij de aankoop van meubels, parasols en barbecues. Wil je de full service bezorging aanvragen bij een online aankoop? Neem dan even contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@leurs.nl. Zij kijken of een full service bezorging mogelijk is en helpen je vanuit daar verder.

 

Hoe krijg ik het snelste antwoord op mijn vragen?

Maak daarvoor gebruik van onze chatfunctie op de website. Daar chat je live met een van onze medewerkers die jou zo snel mogelijk antwoord geven op al je vragen. Natuurlijk kun je ons ook bellen voor al je vragen. Wij zijn dagelijks tijdens openingstijden telefonisch bereikbaar op 077-3216000. Daarnaast kun je een email sturen  naar klantenservice@leurs.nl.