Vandaag zijn wij helaas gesloten
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Meest gestelde vragen 

Is het tuincentrum nog geopend? 

We volgen hier het advies van de Nederlandse overheid en het RIVM. Op dit moment is ons tuincentrum gesloten. Via onze webshop kun je wel 24/7 bestellen en laten bezorgen. Het is enkel mogelijk om boeketten, droogbloemboeketten, high tea en ontbijt af te halen. Deze producten kunnen via onze webshop besteld worden!

Kunnen we nog producten bestellen?  

Natuurlijk is het wel mogelijk om artikelen online op onze webshop te bestellen.

Heb je een vraag of ben je naar iets op zoek? Neem dan telefonisch contact met ons op via 077-3216000. Daar kunnen we je telefonisch of middels videobellen verder helpen. We zitten met een heel team mensen voor je klaar en helpen je direct. Daarnaast zorgen we dat het zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd wordt. Woon je in regio Venlo? Dan proberen we dezelfde dag nog de artikelen te bezorgen.

Bezorgen jullie nog? 

Op dit moment bezorgen wij:

  • In de regio Venlo met onze eigen bezorgservice bloemen en planten.

 

  • In alle overige gebieden bezorgen wij uiteraard ook jouw pakketje. Daarvoor zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in. Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren daarbij de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.

 

  • In Duitsland bezorgen wij helaas niet met ons eigen bezorgservice. Wel zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in om jouw bestelling af te leveren. Wij doen ons best je pakket zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.

Kan ik bestellingen afhalen? 

Ja dat is mogelijk. Bestel jouw producten vooraf op onze webshop. I.v.m. de RIVM maatregelen is het mogelijk om alleen de volgende producten bij ons af te halen:

  • Dierbenodigdheden
  • Ontbijtje of high tea (zie onderstaand en horeca)
  • Boeketten: Boeketten kunnen via ons bloemenverkooppunt binnen afgehaald worden. Ons verkooppunt is geopend van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Boeketten bestellen voor afhalen of bezorgen? Dat kan ook via onze webshop. Voor 13:00 uur besteld, vandaag verzonden!

Alle andere producten kun je op onze webshop of telefonisch bestellen. Deze worden bij je thuisbezorgd en kunnen dus niet afgehaald worden.

Ik heb een ontbijtje of high tea besteld. Waar kan ik die afhalen?

Heb je een ontbijtje of high tea besteld? Dan kun je het de volgende dag bij ons ophalen. In de notitie bij het bestellen is het mogelijk om aan te geven hoe laat je het ontbijtje of high tea wil komen ophalen.

Ontbijt kun je afhalen vanaf 9:00 tot 16:00 uur (m.u.v. zondag) en high tea vanaf 11:00 tot 16:00 uur (m.u.v. zondag). Je kunt hiervoor aanbellen bij de gele deur bij onze expeditie aan de linkerkant van het gebouw. Onze medewerkers zullen je vanuit daar verder helpen.

Ik wil graag zelf mijn planten uitzoeken, kan dit?

We begrijpen dat je zelf graag je planten wilt uitzoeken. Middels videobellen lopen we gezellig met je door de winkel en kun jij aanwijzen welke planten je graag wilt hebben. Wij zorgen daarna dat dit geluksmoment zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. Daarnaast is het mogelijk om bloemen en planten te bestellen op onze webshop of door telefonisch contact met ons op te nemen via 077-3216000.

Maken en bezorgen jullie nog rouwboeketten? 

Wij maken nog steeds rouwboeketten- en stukken en zorgen dat dit bij jou thuis bezorgd wordt. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 077-3216000. We zullen een passend rouwboeket- of stuk op maat maken zoals je van ons gewend bent.

Is betalen met cadeaubon nog mogelijk?

Wij nemen tot 19 januari 2021 alleen online cadeaubonnen aan. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Hoe krijg ik het snelste antwoord op mijn vragen?

Maak daarvoor gebruik van onze chatfunctie op de website. Daar chat je live met een van onze medewerkers die jou zo snel mogelijk antwoord geven op al je vragen. Natuurlijk kun je ons ook bellen voor al je vragen. Van maandag tot en met zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar op 077-3216000 van 9:00 tot 18:00 uur. Daarnaast kun je een email sturen  naar klantenservice@leurs.nl.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.