Vandaag zijn wij helaas gesloten
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Juist in deze bijzondere tijd brengen wij geluksmomenten naar onze gasten toe. Nu het niet mogelijk is om naar onze winkel toe te komen, zullen we daar op een andere manier voor zorgen. 
 

Online of telefonisch bestellen

Natuurlijk is het wel mogelijk om artikelen online op onze webshop te bestellen. Heb je een vraag of ben je naar iets op zoek? Neem dan telefonisch contact met ons op via 077-3216000. Daar kunnen we je telefonisch of middels videobellen verder helpen. We zitten met een heel team mensen voor je klaar en helpen je direct. Daarnaast zorgen we dat het zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd wordt. Woon je in regio Venlo? Dan proberen we dezelfde dag nog de artikelen te bezorgen (zie meest gestelde vragen voor meer informatie).

 

Bezorgen jullie de gelukmomentjes ook? 

  • Wij bezorgen uiteraard ook jouw pakketje. Binnen de postcodes 5700 t/m 5799 en 5900 t/m 5999 bezorgen wij met onze eigen bezorgservice. Ook zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in. Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren daarbij de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.
  • In Duitsland bezorgen wij met onze eigen bezorgservice op de postcodes 40, 41 en 47. Ook zetten wij onze reguliere pakketdiensten en vervoerders in om jouw bestelling af te leveren. Wij doen ons best je pakket zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en hanteren de normale bezorgkosten. Houd hierbij rekening dat je op tijd jouw bestelling plaatst.

Ontbijt en high tea

Heb je een ontbijt of high tea besteld? Dan kun je dat de volgende dag bij ons ophalen. Op onze webshop kun je een ontbijt of high tea bestellen. In de notitie bij het bestellen is het mogelijk om aan te geven hoe laat je het ontbijtje of high tea wil komen ophalen.

Ontbijt kun je afhalen vanaf 9:00 tot 16:00 uur (m.u.v. zondag) en high tea vanaf 11:00 tot 16:00 uur (m.u.v. zondag). Je kunt hiervoor aanbellen bij de gele deur bij onze expeditie aan de linkerkant van het gebouw. Onze medewerkers zullen je vanuit daar verder helpen.

Alle andere producten kun je op onze webshop of telefonisch bestellen. Deze worden bij je thuisbezorgd en kunnen dus niet afgehaald worden.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.

 

Krijg ik mijn eerder geplaatste bestelling nog geleverd?

Jazeker, alle bestellingen gaan gewoon door. Heb je vragen over je bestelling? Stuur een email naar klantenservice@leurs.nl of bel naar 077-3216000.

 

Wanneer gaan we weer open?

Wanneer de gehele situatie weer onder controle is, hopen we jullie allemaal weer in goede gezondheid te mogen verwelkomen in onze winkel. Voor nu volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Mocht daar iets in veranderen dan zullen we dit laten weten op onze website, social media en nieuwsbrief.

 

Ik heb een andere vraag?

Is je vraag nog niet beantwoord? Zie dan ook onze meest gestelde vragen. Voor overige vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een email naar klantenservice@leurs.nl of bel naar 077-3216000.